bazár, predaj, inzercia, predám

Administratívny pracovník - výpomoc pri projekte

Kategória: Financie a ekonomika

Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.

Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Výpomoc - nielen NR, ale aj mestá TO, BN.
Administratívny pracovník - výpomoc pri projekte
Podobné inzeráty
Samostatná účtovníčka/účtovník
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti. Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -vystavovanie faktúr na základe objednávok -kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom -zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka -pripravovanie prevodov -spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky -spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky -reporting pre vedenie -zasielanie platieb dopravcom -prehľad cashflow -program Oberon Zamestnanecké výhody, benefity Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka. -prispevok na šport, stravu a iné. Vzdelanie v odbore účtovníctvo, ekonomika, matematika Osobnostné predpoklady a zručnosti Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti. Mzdové podmienky (brutto) 1 500 - 1 800 EUR/mesiac všetko je samozrejme o vzájomnej dohode Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Hľadáme kolegu / kolegynku do nášho tímu
Sme externí účtovníci a hľadáme do nášho tímu výpomoc. Pracujeme v KROS a vieme, že nie je ľahké začať účtovať a tak radi pomôžeme. Požadujeme minimálne základné znalosti podvojného účtovníctva a ochotu pracovať. Sme ochotní sa dohodnúť aj na práci na 3 dni v týždni. Kancelárie máme v Podunajských Biskupiciach. Motivačný list a životopis prosím zasielajte na mail: rkusova@
Klientsky pracovník Allianz - Agentúrna kancelária Hlohovec
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci. Pozícia je zameraná na - komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov - poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov - nahlasovanie poistných udalostí - komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia Zamestnanecké výhody a benefity - komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností - veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie - kvartálne a ročné bonusy - príspevok na poistenie seba a svoju rodinu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav - samostatnosť, zodpovednosť Druh pracovného pomeru - na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť Požadované vzdelanie - úplné stredné odborné vzdelanie Vodičský preukaz - skupina B - výhodou Ostatné znalosti - Microsoft Office 365 - základy - práca s PC Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu: husarovicovae@ Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
finančný pracovník
Dobrý deň, hľadáme kolegov/kolegyne do maldého kolektívu. Ide o prácu s ľudmi, spolupracovník sa venuje klientom a ich potrebám a službám na finančnom trhu a rieši ich s obchodnými partnermi. Viac info na pohovore. Ak si mladý a máš rád výzvy a prácu v kolektíve tak neváhaj nás kontaktovať na telefonom čísle Plat si každý určuje sám podľa šikovnosti(300-1500EUR na začiatku)
Chceš sa mať lepšie?
Máš rád prácu s ľuďmi? Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás. Do svojho obchodného tímu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií-klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny. Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci. Požadované vzdelanie - ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa. Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou, flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity . Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
TOP PONUKA TOP PORADCA KLIENTA alebo ASISTENT MANAŽÉRA
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás. Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3 Asistent manažéra počet miest 1 Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa. PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu. ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.