bazár, predaj, inzercia, predám

Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu

Kategória: Administratíva

Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.

Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Podobné inzeráty
Vaša online asistentka
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás. Služby z mojej ponuky: - správa eshopu (aktualizácia a správa produktov, email marketing, tvorba príspevkov pre sociálne siete) - zákaznícky servis (mail, telefón, messenger) - tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia, vizitky, letáky, bannery a iné) - gramatická a štylistická úprava textov - tvorba a úprava dokumentov - fakturácia a bežná administratíva - internetový prieskum a tvorba formulárov Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope. Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné) kajasist@
Práca na doma - virtuálna asistentka
Hľadám si prácu na doma. Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka. Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov. Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku. Teším sa na spoluprácu s Vami.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Asistent / asistentka - Bratislava
Miesto práce: Bratislava – na čiastočný pracovný úväzok – nástup ihneď možný Ako rakúska rodinná firma s dlhoročnou skúsenosťou s upratovaním budov a domácností sme si vybudovali veľmi spokojnú základňu zákazníkov, ktorí sa spoliehajú na naše služby. Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme k čo najskoršiemu dátumu nástupu - asistenta/asistentku čiastočný pracovný úväzok – miesto práce: Bratislava Vaše úlohy - Pracujete v kancelárii v Bratislave a vediete pracovné pohovory s uchádzačmi. Objem práce - Na začiatku 15 hodín týždenne (neskôr aj viac hodín). Ponúkame - 700,00 € v hrubom/mesiac Máte záujem? Tešíme sa na Vašu žiadosť o prijatie, ktorú prosíme poslať so životopisom na adresu: christian.benz@ Váš tím HeldenKind HeldenKind Facility Service - Kristina Benz Pilzgasse 11/3 1210 Wien Österreich christian.benz@
Hodinova sekretarka/asistent - ciastocny / plny uvazok
Ponukam sluzby v oblasti administrativnych sluzieb, ako sekretarka / asistentka pre manazerov, firmy, uctovnictvo, delegovanie prace, zastupovanie pre firmy/manazerov. 20 Eur/hod. Max. 100 Eur / tyzdenne.
Asistentka
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante prijme do TPP asistentku vedenia spoločnosti. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom. Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania. Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného. Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia. Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie. Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia. Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií. Informácie o výberovom konaní Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo zavolať iba tých uchádzačov, ktorý splnia všetky požiadavky. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti VP skupiny B - nutnosť Mzda: od 760€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného kandidáta) Kontakt: alebo pošlite svoj životopis na praca@