BMW E65 745i, 4.4 V8 benzín, Luxury, Logic 7, FULL výbava.
Kategória: 
			BMW
		
Predám BMW E65 745i v jedinečnom prevedení Luxury a s naozaj originálnymi kilometrami, pre znalca a fanúšika značky - zberateľský kus, ktorého hodnota bude už iba rásť.
4.4 litrový benzínový V8 motor bez turba, 245 kW, 333 koní, r.v.2001, 256.000 km, čierna metalíza, plná výbava vrátane špičkovej hudby Logic 7 / Lexicon by Harman Kardon, vyhrievaných, ventilovaných a masážnych sedadiel, strešného okna, telefónu, SOFT CLOSE doťahovania dverí, elektronicky riadenej tuhosti tlmičov COMFORT a SPORT atď.
STK a EK s platnosťou do 01/2025.
Vyservisované a vychytané všetky bežné na fórach aj u odborníkov uvádzané chyby ako napríklad nový termostat, nové katalyzátory, skontrolovaný VANOS aj VALVETRONIC, k autu dávam novú trubicu chladenia s O-krúžkom (citlivá vec týchto V8 motorov, treba preventívne meniť každých 130.000 km) menený olej každých 10.000 km originál BMW TWIN POWER TURBO 5W40, vyleštené predné svetlá - originálne BMW HELLA xenóny, žiadne čínske TYC náhrady. Som fanúšikom áut aj značky BMW, auto som si servisoval pre seba, na dieloch a servise som nešetril. Systém ovládania auta i-Drive mi nikdy nezamrzol, dokonca ho ani neseklo.
Olej v automate aj diferenciáli vymenený pri 240.000 km v roku 2021.
3x kľúč, originálna kompletná povinná výbava BMW, plnohodnotné rezervné nikdy nepoužité koleso, nezávislé kúrenie WEBASTO s diaľkovým ovládaním, telefón na SIM kartu s Handsfree...
Neviem či má zmysel vypisovať tu výbavu, ale okrem adaptívneho tempomatu a nočného videnia má toto auto asi všetko, čo sa vtedy dalo do BMW namontovať.
Priemernú spotrebu dlhodobo mám od 8.9 L do 11.7 L benzínu na 100 km (podľa jazdy), čo je na 333 koňové auto veľmi slušné, 8-valcový motor je špičkovo zladený so 6-stupňpovým automatom STEPTRONIC s ovládaním na volante, na diaľnici pri 130 km/h točí cca 2500 ot./min.
Originálne textilné koberce BMW, gumené rohože, náhradné úplne nové velúrové koberce na leto, nepoužité, nevybalené.
LED dynamické bočné čierne smerovky, zadné LED smerovkové žiarovky v svetlách, LED Angel Eyes.
K autu sú 17" ALU disky originál BMW + nové zimné pneu Hankook Winter I*Cept 245/55 R17.
Auto je už obuté na 19" kovaných diskoch originál BMW + úplne nové pneu Kumho Ecsta PS71 245/45 R 19 vpredu a 275/40 R 19 vzadu.
Karoséria má kozmetické vady, hlavne oderky od nákupných košíkov a od nezodpovedných blízko seba parkujúcich vodičov - auto jazdilo od kúpy do roku 2012 v Rakúsku (konateľ spoločnosti Covestro / Basf) a od roku 2012 do 2022 veľmi sporadicky v Bratislave (konateľ predajne so záhradnou technikou), teda žiadni mládenci.
Nebudem zjednávať, špekulovať, auto predám iba serióznemu záujemcovi - auto hneď odhlásime na DI. EČV s voliteľnou logistikou si ponechávam, nový záujemca dostane nové EČV, alebo si musí priniesť svoje EČV a nové PZP. Prepis v sume 800 eur platím ja.
			
		4.4 litrový benzínový V8 motor bez turba, 245 kW, 333 koní, r.v.2001, 256.000 km, čierna metalíza, plná výbava vrátane špičkovej hudby Logic 7 / Lexicon by Harman Kardon, vyhrievaných, ventilovaných a masážnych sedadiel, strešného okna, telefónu, SOFT CLOSE doťahovania dverí, elektronicky riadenej tuhosti tlmičov COMFORT a SPORT atď.
STK a EK s platnosťou do 01/2025.
Vyservisované a vychytané všetky bežné na fórach aj u odborníkov uvádzané chyby ako napríklad nový termostat, nové katalyzátory, skontrolovaný VANOS aj VALVETRONIC, k autu dávam novú trubicu chladenia s O-krúžkom (citlivá vec týchto V8 motorov, treba preventívne meniť každých 130.000 km) menený olej každých 10.000 km originál BMW TWIN POWER TURBO 5W40, vyleštené predné svetlá - originálne BMW HELLA xenóny, žiadne čínske TYC náhrady. Som fanúšikom áut aj značky BMW, auto som si servisoval pre seba, na dieloch a servise som nešetril. Systém ovládania auta i-Drive mi nikdy nezamrzol, dokonca ho ani neseklo.
Olej v automate aj diferenciáli vymenený pri 240.000 km v roku 2021.
3x kľúč, originálna kompletná povinná výbava BMW, plnohodnotné rezervné nikdy nepoužité koleso, nezávislé kúrenie WEBASTO s diaľkovým ovládaním, telefón na SIM kartu s Handsfree...
Neviem či má zmysel vypisovať tu výbavu, ale okrem adaptívneho tempomatu a nočného videnia má toto auto asi všetko, čo sa vtedy dalo do BMW namontovať.
Priemernú spotrebu dlhodobo mám od 8.9 L do 11.7 L benzínu na 100 km (podľa jazdy), čo je na 333 koňové auto veľmi slušné, 8-valcový motor je špičkovo zladený so 6-stupňpovým automatom STEPTRONIC s ovládaním na volante, na diaľnici pri 130 km/h točí cca 2500 ot./min.
Originálne textilné koberce BMW, gumené rohože, náhradné úplne nové velúrové koberce na leto, nepoužité, nevybalené.
LED dynamické bočné čierne smerovky, zadné LED smerovkové žiarovky v svetlách, LED Angel Eyes.
K autu sú 17" ALU disky originál BMW + nové zimné pneu Hankook Winter I*Cept 245/55 R17.
Auto je už obuté na 19" kovaných diskoch originál BMW + úplne nové pneu Kumho Ecsta PS71 245/45 R 19 vpredu a 275/40 R 19 vzadu.
Karoséria má kozmetické vady, hlavne oderky od nákupných košíkov a od nezodpovedných blízko seba parkujúcich vodičov - auto jazdilo od kúpy do roku 2012 v Rakúsku (konateľ spoločnosti Covestro / Basf) a od roku 2012 do 2022 veľmi sporadicky v Bratislave (konateľ predajne so záhradnou technikou), teda žiadni mládenci.
Nebudem zjednávať, špekulovať, auto predám iba serióznemu záujemcovi - auto hneď odhlásime na DI. EČV s voliteľnou logistikou si ponechávam, nový záujemca dostane nové EČV, alebo si musí priniesť svoje EČV a nové PZP. Prepis v sume 800 eur platím ja.
