BMW E91 325d 3.0d M57 145kw A/T 2008 VÝBORNÝ STAV
Kategória:
BMW
Dobrý deň,
zvažujem predaj svojho BMW E91 vo veľmi peknej farbe PLATIN-BRONZE metallic a zaujímavej farebnej kombinácií s interiérom. Motorizáciu M57 asi nie je potrebné predstavovať - ide o poslednú verziu najlepšieho diesloveho 6-valca od BMW v kombinácií s automatickou prevodovkou ZF. Auto je naozaj vo veľmi dobrom stave (ako BMW fanúšik tie autá poznám a obišiel som ich naozaj veľa). Motor má krásny chod, v motorovej jednotke nesvieti žiadna chyba (kľudne Vám dám auto na diagnostiku), všetky hodnoty sú v poriadku, auto má plne funkčný DPF filter, jazdené dlhšie trasy a pravidelne bez problémov regeneruje (výfuk je tak čistý, že po jeho pretretí si môžte aj prst oblízať :D :) :) ) Motor má krásne lineárny ťah (sériová mapa žiadne úpravy) pri výbornej spotrebe pohybujúcej sa okolo 6 litrov! Dlhodobú spotrebu som nemal nikdy vyššiu ako 6-6,5 litra. Karoséria je vo výbornom stave, pekný zachovalý lak až na nejaké malé drobnosti, spodok auta v najlepšom stave aký som na E91 videl. Interiér je takisto vzhľadom k veku v peknom stave. Koža bola ošetrovaná a je teda maximálne zachovalá.
Spomeniem take najpodstatnejšie prvky z výbavy:
M-Packet podvozok, Sportsitze s dofukom a výhrevom v hnedej koži, FL budíky s väčším displejom a ukazovateľom tempomatu (prelomový ročník), tempomat s funkciou brzdenia, zadné cúvacie senzory, kompas v spätnom zrkadle, xenónové svetlá, je to verzia EFFICIENT DYNAMICS, Light packet atď.....
Servis ktorý bol na aute robený za posledné obdobie:
- pravidelne olej, filtre samozrejmosť (interval 10 000km) olej MOTUL + prevodovka
260 000km
- vymenené komplet rozvody so všetkým okolo: všetky skrutky, tesnenia (veka ventilov, olejovej vane, veka rozvodov, olejovej mierky, vákuovej pumpy, snímača hladiny oleja, kľuka...), podložky vstrekovačov atď.... všetko BMW diely
- nový akumulátor
- originál termostaty a chladiaca kvapalina
- brzdová kvapalina
- separátor oleja + hadice
- olej v diferenciáli MOTUL
267 000km
- nové predné kotúče + platničky ATE
268 000km
- RJ (relé) žhavenia HITACHI
pri 270 000km aktuálne posledná čerstvá výmena oleja
V prípade otázok ma kľudne kontaktujte, rád zodpoviem. Kontakt telefonicky, mailom alebo SMS. Ak nezdvíham, zanechajte prosím SMS, ozvem sa späť.
Ďakujem :)
zvažujem predaj svojho BMW E91 vo veľmi peknej farbe PLATIN-BRONZE metallic a zaujímavej farebnej kombinácií s interiérom. Motorizáciu M57 asi nie je potrebné predstavovať - ide o poslednú verziu najlepšieho diesloveho 6-valca od BMW v kombinácií s automatickou prevodovkou ZF. Auto je naozaj vo veľmi dobrom stave (ako BMW fanúšik tie autá poznám a obišiel som ich naozaj veľa). Motor má krásny chod, v motorovej jednotke nesvieti žiadna chyba (kľudne Vám dám auto na diagnostiku), všetky hodnoty sú v poriadku, auto má plne funkčný DPF filter, jazdené dlhšie trasy a pravidelne bez problémov regeneruje (výfuk je tak čistý, že po jeho pretretí si môžte aj prst oblízať :D :) :) ) Motor má krásne lineárny ťah (sériová mapa žiadne úpravy) pri výbornej spotrebe pohybujúcej sa okolo 6 litrov! Dlhodobú spotrebu som nemal nikdy vyššiu ako 6-6,5 litra. Karoséria je vo výbornom stave, pekný zachovalý lak až na nejaké malé drobnosti, spodok auta v najlepšom stave aký som na E91 videl. Interiér je takisto vzhľadom k veku v peknom stave. Koža bola ošetrovaná a je teda maximálne zachovalá.
Spomeniem take najpodstatnejšie prvky z výbavy:
M-Packet podvozok, Sportsitze s dofukom a výhrevom v hnedej koži, FL budíky s väčším displejom a ukazovateľom tempomatu (prelomový ročník), tempomat s funkciou brzdenia, zadné cúvacie senzory, kompas v spätnom zrkadle, xenónové svetlá, je to verzia EFFICIENT DYNAMICS, Light packet atď.....
Servis ktorý bol na aute robený za posledné obdobie:
- pravidelne olej, filtre samozrejmosť (interval 10 000km) olej MOTUL + prevodovka
260 000km
- vymenené komplet rozvody so všetkým okolo: všetky skrutky, tesnenia (veka ventilov, olejovej vane, veka rozvodov, olejovej mierky, vákuovej pumpy, snímača hladiny oleja, kľuka...), podložky vstrekovačov atď.... všetko BMW diely
- nový akumulátor
- originál termostaty a chladiaca kvapalina
- brzdová kvapalina
- separátor oleja + hadice
- olej v diferenciáli MOTUL
267 000km
- nové predné kotúče + platničky ATE
268 000km
- RJ (relé) žhavenia HITACHI
pri 270 000km aktuálne posledná čerstvá výmena oleja
V prípade otázok ma kľudne kontaktujte, rád zodpoviem. Kontakt telefonicky, mailom alebo SMS. Ak nezdvíham, zanechajte prosím SMS, ozvem sa späť.
Ďakujem :)
