EXCEL
Kategória:
Ostatné
Potrebujete vyriešiť úlohy, funkcie, tabuľky, zjednodušiť si prácu, mať prehľadnejšie a jednoduchšie používanie v Exceli ? Transportovať dáta z iných súborov do excelu ?
Inštrukcie
do emailu mi napíšte zadanie, poslem vám cenovú ponuku.
Inštrukcie
do emailu mi napíšte zadanie, poslem vám cenovú ponuku.

Podobné inzeráty

Pracovná náplň:
- Obsluha CCTV
- Spracovávanie pravidelných reportov
- Telefonická a emailová komunikácia s výjazdovými skupinami, klientmi, záchrannými zložkami
- Nutná znalosť základov PC /Word, Excel, Outlook/
- Dvojzmenná prevádzka
- Okamžité riešenie vzniknutých udalostí a poplachov
Práca je vhodná pre ZŤP, máme bezbariérový prístup.
Požiadavky:
- Základy PC /Outlook, Word, Excel, skúsenosti s CCTV/
- Čistý odpis z registra trestov
- Zdravotná spôsobilosť
- Preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu/
- Záujemci najlepšie z Bratislavy a blízkeho okolia
Hodinová mzda :
1. Junior dispečer - 5,003 € /hod
2. Senior dispečer - 5,50 € / hod
3. Výkonnostná odmena - 0,20 € /hod.
4. Príplatky v zmysle zákonníka práce
Miesto výkonu práce:
- Shopping Palace- Obchodné Centrum
- Cesta na Senec 2
- 821 04 Bratislava - Ružinov
Pracovný pomer:
- Hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
- 12 hod zmeny denné a nočné
- ZŤP zmeny dohodou
Nástup:
- Ihneď
Benefity:
- Možnosť získať Multisport kartu
- Práca v čistom a príjemnom prostredí centrály firmy
- K dispozícií umývačka riadu, kávomat
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- Možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Korektný prístup k zamestnancom
- Jubilejné odmeny pri práci na HPP

Prijmeme záujemcov na stráženie v OC Nitra.
Pracovná náplň:
- pochôdzková činnosť
- občasná práca s PC
- parkovací systém
Požiadavky:
- čistý odpis z registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S
- znalosti s PC - Základy word, excel, email
Plat:
- 5,003 € /hod + príplatky
Zmeny:
- 12 hod /denné a nočné/
Pracovný pomer:
- TPP, alebo Dohoda
Adresa:
- OC PROMENÁDA, Napervillská 5, 949 01 Nitra
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- korektný prístup k zamestnancom

Dobrý deň, ponúkam na predaj doživotnú oficiálnu elektronickú licenciu na najnovší kancelársky balíček Microsoft Office 2021 vo verzií Pro Plus. Garancia 100% spokojnosti(hodnotenia na mojom profile, 35+ kladných reakcií) Po prijatí potvrdenia o odchode platby obratom odošlem aktivačný kód, ktorý jednoducho aktivujete cez Microsoft. Podpora Office 2021 je od Windows 10 a vyššie.
Balíček Office 2021 Pro Plus obsahuje: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher a Teams. V Office 2021 nájdete nové funkcie spolutvorby, nástroje na písanie, typy údajov, funkcie, nástroje na preklad a úpravu, pohyblivú grafiku, funkcie na jednoduché použitie. Spolu s tým aj novšie a interaktívnejšie prostredie.
Jedná sa o multilanguage produkt, to znamená že je možná voľba aj slovenskej lokalizácie. Takisto licencia sa viaže na Vaše konto(ak ste prihlásený).
K licencií obdržíte aj návod na aktiváciu spolu s vizuálnym návodom, ktorú zvládne osoba akejkoľvek technickej zručnosti.
Platba možná aj prostredníctvom paypalu(záruka vrátenia peňazí do 180 dní) alebo prevodom na účet. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu, alebo na telefónne číslo(na rozdiel od konkurencie máte istotu že nebudete oklamaný cez e-mail alebo nenaletíte na nezletilých podvodníkov). Odpovedám a odosielam obratom. V prípade potreby môžete odoslať platbu až po úspešnej aktivácií. Takisto neponúkam na predaj žiadne pirátske alebo automaticky generované kľúče. Doživotná záruka funkčnosti je v tomto prípade samozrejmosť. Pri kúpe viacerých licencií možná zľava.
Ak si s kúpou nie ste istý, pozrite môj profil :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pre Windows 11 Pro, alebo členstvo Spotify Premium za najlepšiu cenu pozrite aj ďalšie inzeráty na profile.

Koordinátor/Koordinátorka v Nemecku (Erfurt)
NÁSTUP DOHODOU
Náplň práce
- organizácia a koordinácia zamestnancov na pridelenej zmene
- zaúčanie nových zamestnancov na jednotlivé pracovné pozície
- dodržiavanie požadovaných podmienok od zákazníka na pracovisku
- riešenie operatívnych problémov u zákazníka s cieľom zabezpečiť kvalitu na pracovisku v spolupráci so zmenovým vedúcim
- zabezpečenie dodržiavania BOZP a PO predpisov, poriadku a čistoty na zverenom pracovisku
- denná komunikácia s hlavným koordinátorom
- pravidelný denný a týždenný reporting
Mzdové podmienky
- práca na živnosť
- 2000€
Zamestnanecké výhody a benefity
- služobné auto aj na súkromné účely
- notebook
- teambuildingové aktivity
Požiadavky na zamestnanca
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- práca s PC (MS Word, Excel)
- skúsenosti s vedením tímu ľudí
- komunikačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť a samostatnosť
- asertivita
- spoľahlivosť a schopnosť pracovať pod stresom

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o stálych alebo nových klientov
- priama komunikácia s klientom
- prezentácia a distribúcia produktov
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- nadštandardný príjem
- bezplatné školenia a firemné akcie
- kariérny rast
- fungujeme bez problémov aj počas pandémie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť, empatia
- príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosti v oblasti obchodu výhodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Miesto vykonávania práce
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vďaka šikovnému pracovnému tímu, portfóliu kvalitných produktov a firemným hodnotám, je spoločnosť ZAREN na trhu už od roku 2009.
Zaren je synonymum vysokej kvality a nadštandardného zákazníckeho servisu.
Našim cieľom je zlepšiť kvalitu života, zvýšiť pohodlie, šetriť čas a náklady v domácnostiach našich klientov.
Naše portfólio tvoria 4 divízie, ktoré spĺňajú potreby a požiadavky aj tých najnáročnejších klientov.
V súčasnosti máme viac ako 245 000 spokojných zákazníkov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov