bazár, predaj, inzercia, predám

Finančné poradenstvo

Kategória: Financie a ekonomika

Volám sa Alena Reváková a v oblasti finančníctva a poisťovníctva ponúkam možnosť ľuďom z východného Slovenska zlepšiť si svoju finančnú situáciu.
• výška príjmu je neobmedzená
• zaškolím a vysvetlím všetky potrebné informácie v tejto oblasti
• možnosť privyrobiť si aj popri zamestnaní alebo na materskej dovolenke
• žiadne vstupné poplatky
• možnosť pracovať aj z domu alebo z kancelárie
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu ma neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: alebo na mailovom kontakte: revakova@
Finančné poradenstvo
Podobné inzeráty
Finančné poradenstvo
Hľadám ľudí, ktorí sa neboja skúsiť niečo nové, sú cieľavedomí, vytrvalí, chcú byť finančne nezávislí a mať nadštandardné príjmy. Práca sa týka finančného poradenstva vo firme s dlhoročnými skúsenosťami a istotou. Viac informácií poskytnem na osobnom stretnutí. Fixný príjem min. 700 € za prvé 3 mesiace. Prosím životopisy zasielať na mailovú adresu: Teším sa na Vás! ☺️
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Fix 500€ +provízia z predaja. Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
ÚCTOVNÍCTVO - DAŇOVÉ PRIZNANIE
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod. Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame: - štandardné účtovné služby - mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami. - daňové priznania FO - typ A/B a PO - optimalizáciu daňového základu - podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu. Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom . Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach. Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch) Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely. Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€. Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@
Klientsky pracovník Allianz - Agentúrna kancelária Hlohovec
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci. Pozícia je zameraná na - komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov - poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov - nahlasovanie poistných udalostí - komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia Zamestnanecké výhody a benefity - komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností - veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie - kvartálne a ročné bonusy - príspevok na poistenie seba a svoju rodinu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav - samostatnosť, zodpovednosť Druh pracovného pomeru - na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť Požadované vzdelanie - úplné stredné odborné vzdelanie Vodičský preukaz - skupina B - výhodou Ostatné znalosti - Microsoft Office 365 - základy - práca s PC Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu: husarovicovae@ Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
Do novootvoreného klientského centra prijmeme zamestnancov
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.