bazár, predaj, inzercia, predám

Klientsky poradca pre Allianz Bratislava

Kategória: Financie a ekonomika

Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce:

- práca s pridelenými databázami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom,
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
- účasť na školeniach, poradách, tréningoch
- akvizícia nových klientov

požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť

vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.

Práca je časovo flexibilná

Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu

Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie

Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)

Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.

V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Klientsky poradca pre Allianz Bratislava
Podobné inzeráty
Do novootvoreného klientského centra prijmeme zamestnancov
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Fix 500€ +provízia z predaja. Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Allianz Finančný konzultant
Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni? Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho kolegu, na pozíciu finančného konzultanta , ktorí posilní náš tím. Pozícia vhodná aj pre absolventa vš. Tvojou náplňou bude starostlivosť o nových aj existujúcich klientov. Prácu je možné vykonávať aj z domu Možnosť fixného zárobku do 2000€ ( podľa predchádzajúcich skúseností) + atraktívne provízne odmeňovanie a kvartálne bonusy V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail:
TOP PONUKA TOP PORADCA KLIENTA alebo ASISTENT MANAŽÉRA
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás. Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3 Asistent manažéra počet miest 1 Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa. PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu. ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.
Klientsky pracovník Allianz - Agentúrna kancelária Hlohovec
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci. Pozícia je zameraná na - komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov - poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov - nahlasovanie poistných udalostí - komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia Zamestnanecké výhody a benefity - komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností - veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie - kvartálne a ročné bonusy - príspevok na poistenie seba a svoju rodinu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav - samostatnosť, zodpovednosť Druh pracovného pomeru - na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť Požadované vzdelanie - úplné stredné odborné vzdelanie Vodičský preukaz - skupina B - výhodou Ostatné znalosti - Microsoft Office 365 - základy - práca s PC Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu: husarovicovae@ Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu. Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom . Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach. Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch) Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely. Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€. Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@