bazár, predaj, inzercia, predám

Matematika Podívej se pod okénko Svojka

Kategória: Detská literatúra

TOP stav !!!
Opis : Otevřete přes 86 okének na stránkách této knížky a nahlédněte do fascinujícího světa matematiky. Seznamte se s čísly, geometrickými tvary a mnohým dalším.
16 stran
700g vaha
Absolutne nevadi ,ze je v ceskom jazyku
Matematika Podívej se pod okénko   Svojka
Podobné inzeráty
Obrazový atlas zvierat - Svojka&Co.
Obrazový atlas zvierat - Svojka&Co. Ilustrovaný atlas približuje život zvierat celého sveta a ich životné prostredie. Pevná väzba, 48 strán. Ako nová.
Detské knihy za super cenu
Info mailom. Ahojte predám tieto detské knihy. LEN SPOLU. Knihy sú v normálnom stave. Cena za všetky knihy je 10 eur plus poštovné. Kto to prišiel medzi nás? - Vnímavé deti - ✅ Tvary a protiklady - Vnímavé deti - ✅ Na silnici - Zatáhni a otevři okénko - ✅ PRVÉ OBJAVY – V džungli - Jenny Wren - ✅ Detská knižka (V meste) - ✅ Kniha s magnetkami: Mláďatká - v kniha chýba jedna magnetka zo 16 - kniha s puzzle v zoo - ✅ Moja malá knižka o obrovských strojoch - ✅ Moja malá knižka o zvieratkách na gazdovskom dvore - Michaela Patylová ✅
Nr.1 - Mix rôznych knižiek
Staré retro rozprávkové, učebnice, atd. Hudobna nauka, anglický jazyk, ekonomika, matematika, ako sa hra slniečko, urob si babky, maľovaná abeceda, o rybke a rybárovi, ikea kde je? Tady je!, Hrlen doron what can sunny eat / smell? English for infants, headway, prvé kroky na šachovnici, cuk a huk, šlabikár pre deväťročné školy, živá abeceda, ferdo cvičí mravenisko, pozri co je na svete, o dvanástich mesiacikoch, lesz nekem egy szugetem, hudobná výchova, danka a janka, rozprávky a obrázky, maľované čítanie, od kociara po raketu leporelo, urob si tlaciarnicky, zuby machariodu, fulla detom Píšte email, ceny si navrhnite
Kniha - matematika v kocke
Predávam knihovú kocku matematiky pre deti od 7 rokov pre 1 až viac hráčov . Kniha nie je poškodená . Je to skvelá hra na precvičenie pamäti a vedomosti . Viac info Trenčín Nina
Deti, výchova, kreslenie, encyklopédie, hry, škola,táborenie
Profesionálny rodič, alebo guľatá kocka - 3€ Škoviera: Trendy náhradnej výchovy - 5€ Paulien Bom Machteld Huber: Průvodce péčí o děti od 1 do 4 let - 6€ Bom: Průvodce péčí o děti od narození do 1 roku - 5€ G. Chapman: To keby sme vedeli ... pred svadbou !!! - 5€ Robert Mendelsohn: Jak pečovat o zdraví dítěte... navzdory vašemu lékaři - 5€ Rudolf Steiner: Duchovní inspirace pro vychovatele - 10€ M.M. Cabicar: Dítě školkou povinné - 4€ M. Bálintová , Ľ. Burjanová , I. Viskupová: Matematika strednej školy v testoch 2 - 4€ kol: Výchova a zdraví našich dětí - 5€ Barrington Barber: Základy portrétování : praktický a inspirativní kurz - 5€ Eduard Bakalář: Psychohry 2 - 3€ Willi Brokbals: Hry a hračky ze dřeva - 10€ Chris Oxlade, Jane Wertheim, John Waterhouse: Chemie : ilustrovaný přehled - 3€ Struan Reid: Vynálezy a objevy - 5€ Školská encyklopédia biológie - 10€ Roman Kubínek, Hana Kolářová: Fyzika v příkladech a testových otázkách - 4€ David Watkins, Meike Dalalová: Táborenie a turistika - 5€ Karel Polák: Akvaristika - 4€ Ivan Mrva: Poviem ti, ako to bolo - 3€ Eduard Bakalář: Moderní společenské hry s psychologickou tematikou - 3€ Lionel Kernerman: Password - Anglický výkladový slovník so slovenskými ekvivalentmi - 8€ Lilla Koreňová , Vladimír Jodas: Nová maturita z matematiky (bez CD) - 2€ Jiří Veselý: Základy matematické analýzy (matfyz) - 3€ Zmaturuj! z matematiky - 3€ Iva Vranská Rojková: Tatrínski orli - 8€ Luděk Zajíček: Vybrané úlohy z matematické analýzy pro 1. a 2. ročník (matfyz) - 5€ Josef Langmeier, Zdeněk Matějček: Psychická deprivace v dětství - 12€
Otec, matka, matematika a ja
Kniha pre všetkých, ktorí majú radi matematiku. Cena + poštovné.