bazár, predaj, inzercia, predám

Mzdová účtovníčka, administratíva

Kategória: Financie a ekonomika

Hľadám si prácu na skrátený úväzok(max.20 hod/týždeň )ako mzdová účtovníčka. Rada pomôžem aj s administratívou. Prax mám s vedením kompletnej mzdovej agendy 8.rokov v programe humanet. Prácu môžem vykonávať aj z domu. V prípade záujmu pošlem aj CV
Plat dohodou
Mzdová účtovníčka, administratíva
Podobné inzeráty
Hľadám prácu v účtovníctve
Hľadám si prácu v účtovníctve. Mám ukončenú Obchodnú Akadémiu v Prešove. Tiež ukončený kompletný účtovníčky kurz. Rada by som začala ako personalistka , junior mzdová účtovníčka alebo junior účtovníčka. V administratíve pracujem od ukončenia strednej školy. Kontaktujte ma telefonicky alebo emailom Životopis pošlem obratom.
Mzdová účtovníčka a personalistka
Hľadáme mzdovú účtovníčku a personalistku na trvalý pracovný pomer do spoločnosti Montrúr s.r.o. Košice. Bližšie info:
Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr: - prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne - elektronická komunikácia s daňovým úradom - daňová evidencia - zapisovanie údajov - vedenie databázy - prepis textov do elektronickej podoby, aj z rukopisov Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať. Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí. Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou. Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť Na odmene sa určite dohodneme.
UČTOVNÍK, ÚCŤOVNÍČKA
Hľadáme šikovného človeka na pracovnú pozíciu ÚČTOVNÍK, ÚČTOVNÍČKA, administratívna pracovníčka. Ak si to práve ty napíš nám a my sa ti ozveme. Ponúkame: - stabilný pracovný čas - nadštandardný príjem - osobnostný rast - firemné benefity - a mnoho dalšieho Miesto výkonu práce: BARDEJOV
Samostatná účtovníčka/účtovník
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti. Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -vystavovanie faktúr na základe objednávok -kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom -zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka -pripravovanie prevodov -spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky -spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky -reporting pre vedenie -zasielanie platieb dopravcom -prehľad cashflow -program Oberon Zamestnanecké výhody, benefity Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka. -prispevok na šport, stravu a iné. Vzdelanie v odbore účtovníctvo, ekonomika, matematika Osobnostné predpoklady a zručnosti Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti. Mzdové podmienky (brutto) 1 500 - 1 800 EUR/mesiac všetko je samozrejme o vzájomnej dohode Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Externá účtovníčka s dlhoročnou praxou ponúka:
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby - miezd a personalistiky - elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie a ďalšie ... Vaša spokojnosť je prioritou. Celá SR