NÁKUPCA
Kategória:
Priemysel a výroba
• Nákupca zaisťuje prostredníctvom komunikačných tokov, vrátane manipulácie s elektronickými objednávkovými a skladovými systémami kompletnú organizáciu, časové plánovanie a realizáciu nákupu a tovarov pre optimálne zaistenie skladových zásob.
•Zodpovednosť za optimálne skladové zásoby.
Nákupca je podriadený manažérovi nákupu, skladu a expedície. Úzko spolupracuje s ostatnými nákupcami, s oddelením skladu, expedíciou, konštrukciou, zákazníckym centrom, výrobou a IT.
•Formálna komunikácia: s dodávateľmi, s ostatnými strediskami
•Priamy nadriadený: Manažér nákupu, skladu a expedície
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Objednávanie priameho materiálu na základe automatickej požiadavky systému a nepriameho výrobného materiálu na základe spotreby
• Objednávanie spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
• Komunikácia s dodávateľmi
• Cenové dopytovanie nových komponentov
• Potvrdzovanie a úprava dodacích termínov v systéme a zabezpečenie dodržiavania dodacích termínov pre dodanie materiálu
• Príjem materiálu do systému (príjem dodacích listov) a potvrdzovanie správnosti došlých faktúr (párovanie s DL v systéme) vrátane mesačnej uzávierky
• Súčinnosť pri riešení reklamácií - doobjednávanie reklamovaného materiálu
• Kontrola webových aplikácií (kapacitný plán, neobjednaný tovar, tovar potvrdený po termíne, rozpracovaná výroba)
• Zabezpečenie, príprava a kontrola inventúry
• Zabezpečovanie kompletizačných listov a kooperácií pre subdodávateľov
• Sledovanie, kontrola a optimalizácia skladových zásob
• Vytváranie dodacích listov, prevodiek materiálov v rámci skladov
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami - sklady, expedícia, konštrukcia, ZC, výroba, IT
Požiadavky na zamestnanca:
• stredoškolské s maturitou
•vysokoškolské I. stupňa
• vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
• 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Evidencia dodávateľov tovaru
• Príprava podkladov pre uzatváranie obchodných zmlúv, objednávok s obchodnými partnermi
• Vyjednávanie bežných záležitostí s obchodnými partnermi
• Spracovanie príslušnej dokumentácie a evidencie v skladovom hospodárstve
• Posudzovanie a porovnávanie ekonomickej výhodnosti obstarávaných produktov a služieb
• Riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátane riadenia logistických a distribučných procesov
• Príjemka tovaru
• Inventarizácia
• Spôsob platby v obchodnom styku
• Skladovanie tovaru
• Logistika v skladovom hospodárstve a riadenie zásob
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
•Zodpovednosť za optimálne skladové zásoby.
Nákupca je podriadený manažérovi nákupu, skladu a expedície. Úzko spolupracuje s ostatnými nákupcami, s oddelením skladu, expedíciou, konštrukciou, zákazníckym centrom, výrobou a IT.
•Formálna komunikácia: s dodávateľmi, s ostatnými strediskami
•Priamy nadriadený: Manažér nákupu, skladu a expedície
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Objednávanie priameho materiálu na základe automatickej požiadavky systému a nepriameho výrobného materiálu na základe spotreby
• Objednávanie spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
• Komunikácia s dodávateľmi
• Cenové dopytovanie nových komponentov
• Potvrdzovanie a úprava dodacích termínov v systéme a zabezpečenie dodržiavania dodacích termínov pre dodanie materiálu
• Príjem materiálu do systému (príjem dodacích listov) a potvrdzovanie správnosti došlých faktúr (párovanie s DL v systéme) vrátane mesačnej uzávierky
• Súčinnosť pri riešení reklamácií - doobjednávanie reklamovaného materiálu
• Kontrola webových aplikácií (kapacitný plán, neobjednaný tovar, tovar potvrdený po termíne, rozpracovaná výroba)
• Zabezpečenie, príprava a kontrola inventúry
• Zabezpečovanie kompletizačných listov a kooperácií pre subdodávateľov
• Sledovanie, kontrola a optimalizácia skladových zásob
• Vytváranie dodacích listov, prevodiek materiálov v rámci skladov
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami - sklady, expedícia, konštrukcia, ZC, výroba, IT
Požiadavky na zamestnanca:
• stredoškolské s maturitou
•vysokoškolské I. stupňa
• vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
• 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Evidencia dodávateľov tovaru
• Príprava podkladov pre uzatváranie obchodných zmlúv, objednávok s obchodnými partnermi
• Vyjednávanie bežných záležitostí s obchodnými partnermi
• Spracovanie príslušnej dokumentácie a evidencie v skladovom hospodárstve
• Posudzovanie a porovnávanie ekonomickej výhodnosti obstarávaných produktov a služieb
• Riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátane riadenia logistických a distribučných procesov
• Príjemka tovaru
• Inventarizácia
• Spôsob platby v obchodnom styku
• Skladovanie tovaru
• Logistika v skladovom hospodárstve a riadenie zásob
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
