Renault Mégane RS
Kategória:
Renault
Ponúkam na predaj svoju srdcovku, t.j. Mégane RS. Rok výroby 2005, nájazd 300.xxxkm. 1998ccm turbobenzín, 165kW. Auto má čerstvú STK + EK. Výbava: immobilizér, bezklúčový prístup a štartovanie, digitálna klimatizácia, tempomat, svetelný a dážďový senzor, nastaviteľná poloha volantu, dodatočné budíky na teplotu a tlak oleja, tlak turba. Technicky auto je v poriadku, pri 290.000km spravený väčší servis, čiže: nové sviečky, nové brzdové platničky P+Z, nové zadné kotúče, nové predné ABS snímače, vymenené silenty na celej prednej náprave za Powerflex, nápravnica dostala nové OEM, nové čapy, nové tyčky stabilizátora, nové znížené pružiny H&R, pretesnená olejová vaňa, ramená opieskované a napráškované. Pri tomto servise sa namontoval aj čisto nový fabrický samosvor z verzie R26, samozrejme aj nový prevodový olej, pretesnená prevodovka. Motorový olej menený každých 5-8000km, podľa používania.
Motor je pôvodný až na KTR otvorené sanie a GT Performance výfuk.
Brzdy Rotinger drážkované kotúče + Ferodo DS2500 platničky všade, pancierové hadice HEL, brzdovka Castrol SRF.
Motor, prevodovka a zadná nápravnica na Powerflexoch. Minulý rok menené všetky tlmiče za Cup-kové. Dodatočný olejový chladič, bohužiaľ od adaptéra slzí trochu olej, tieto motory nemajú v obľube sendviče.
Auto vlastním 4 roky, za tú dobu som na ňom najazdil zhruba 75 tisíc km, nikdy ma nikde nenechalo. Sem-tam videlo aj okruhy, poctivo drží, vždy ma zobralo tam aj späť bez jediného zaváhania.
Čo sa týka výzoru, auto dostalo čierne predné svetlá, smerovky a hmlovky, zadné svetlá jemne zatmavené, na oknách fólie s certifikátom. Na ľavých dverách preliačina, už som ho takto kúpil. Predok je trochu osekaný od kamienkov, čo vzhľadom na vek a km je bežné.
Interiér je čistý, nedotrhaný, šoférova sedačka je slabšia, a čalúnenie na stropnici už prevísa.
K autu pridám všetky origo alebo náhradné diely, napríklad druhý podvozok, svetlá, smerovky, atď.
Auto sa predáva na diskoch Autec (prvé fotky), obuté Pilot Sport 5ky. Možnosť dokúpiť ďalšie sady: zimná - origo OZ F1 + Pilot Alpin 5ky, okruhová - Clio RS 17" + 2x Bridgestone Potenza Race a 2x Westlake Sport RS, plus ešte jednu sadu R26 diskov čerstvo po renovácii.
Auta sa nepotrebujem zbaviť, takže s neserióznymi ponukami ani nemusíte strácať čas, pri najhoršom si ho nechám.
Obhliadka možná v Ružinove.
Motor je pôvodný až na KTR otvorené sanie a GT Performance výfuk.
Brzdy Rotinger drážkované kotúče + Ferodo DS2500 platničky všade, pancierové hadice HEL, brzdovka Castrol SRF.
Motor, prevodovka a zadná nápravnica na Powerflexoch. Minulý rok menené všetky tlmiče za Cup-kové. Dodatočný olejový chladič, bohužiaľ od adaptéra slzí trochu olej, tieto motory nemajú v obľube sendviče.
Auto vlastním 4 roky, za tú dobu som na ňom najazdil zhruba 75 tisíc km, nikdy ma nikde nenechalo. Sem-tam videlo aj okruhy, poctivo drží, vždy ma zobralo tam aj späť bez jediného zaváhania.
Čo sa týka výzoru, auto dostalo čierne predné svetlá, smerovky a hmlovky, zadné svetlá jemne zatmavené, na oknách fólie s certifikátom. Na ľavých dverách preliačina, už som ho takto kúpil. Predok je trochu osekaný od kamienkov, čo vzhľadom na vek a km je bežné.
Interiér je čistý, nedotrhaný, šoférova sedačka je slabšia, a čalúnenie na stropnici už prevísa.
K autu pridám všetky origo alebo náhradné diely, napríklad druhý podvozok, svetlá, smerovky, atď.
Auto sa predáva na diskoch Autec (prvé fotky), obuté Pilot Sport 5ky. Možnosť dokúpiť ďalšie sady: zimná - origo OZ F1 + Pilot Alpin 5ky, okruhová - Clio RS 17" + 2x Bridgestone Potenza Race a 2x Westlake Sport RS, plus ešte jednu sadu R26 diskov čerstvo po renovácii.
Auta sa nepotrebujem zbaviť, takže s neserióznymi ponukami ani nemusíte strácať čas, pri najhoršom si ho nechám.
Obhliadka možná v Ružinove.
