Rover 220 TURBO coupé
Kategória: 
			Ostatné značky
		
Predám Rover 220 Turbo coupé, tiež označovaný ako Rover Tomcat targa. Vozidlo je vo farbe polynesian turquoise. 
Raritné vozidlo - ak mám správnu vedomosť, som jediný majiteľ tohto vozu na Slovensku.
V Británii ich bolo predaných cca 2000 kusov, k dnešnému dňu ich je v premávne niečo okolo 50.
Rok výroby 5/1994, motor 2.0 turbo benzín kód motora (20t4g) sériový výkon 147kW (200PS) o niečo zvýšený nakoľko vo vozidle je sériové turbo Garrett T25 nahradené väčším turbom zo série T28. Hybridné turbo. Pri prípadnom zakúpení programovateľnej RJ motora sa dá hravo dosiahnuť výkon okolo 300PS.
Minulý rok boli osadené kované piesty od firmy Wiseco, spolu s ním nové hydroštely, sviečky atď.
Auto má samosvorný diferenciál Torsen B, nové tlmiče, H&R pružiny, športový výfuk, väčší intercooler, pancierové hadice HEL, vzduchový filter Simota a kopec ďalších vecí. Nová spojka Sachs.
Vozidlo sa predáva na koncernových 17 palcových elektrónoch od MG na nových letných pneumatikách.
Čo sa týka výbavy, vozidlo disponuje: centrál na DO, elekticky ovládané okná, spätné zrkadlá, servo, ABS, odnímateľná presklená strecha, rádio na CD/USB, polokožený interiér, ukazovateľ tlaku turba a tlaku oleja.
Auto maximálne zdravé, bez štipky hrdze. Nejaké drobné kozmetické vady na laku sa nájdu, predsa len auto bude mať už 30 rokov.
Garážované a vyservisované auto s veľkým potenciálom nárastu ceny (odporúčam pozrieť si zahraničné inzertné portály).
Dôvod predaja je ten, že mám viacero áut a Rover už vôbec nevyužívam a kvôli sťahovaniu ho už nemám ani kde parkovať.
Auto nie je pre každého. Rád by som ho predal niekomu, kto sa týmto autám rozumie a ocení ho.
Prosím neponúkajte mi žiadne autá na výmenu, taktiež prosím ľudí ktorí sa chcú len povoziť aby ma neoberali o čas.
			
		Raritné vozidlo - ak mám správnu vedomosť, som jediný majiteľ tohto vozu na Slovensku.
V Británii ich bolo predaných cca 2000 kusov, k dnešnému dňu ich je v premávne niečo okolo 50.
Rok výroby 5/1994, motor 2.0 turbo benzín kód motora (20t4g) sériový výkon 147kW (200PS) o niečo zvýšený nakoľko vo vozidle je sériové turbo Garrett T25 nahradené väčším turbom zo série T28. Hybridné turbo. Pri prípadnom zakúpení programovateľnej RJ motora sa dá hravo dosiahnuť výkon okolo 300PS.
Minulý rok boli osadené kované piesty od firmy Wiseco, spolu s ním nové hydroštely, sviečky atď.
Auto má samosvorný diferenciál Torsen B, nové tlmiče, H&R pružiny, športový výfuk, väčší intercooler, pancierové hadice HEL, vzduchový filter Simota a kopec ďalších vecí. Nová spojka Sachs.
Vozidlo sa predáva na koncernových 17 palcových elektrónoch od MG na nových letných pneumatikách.
Čo sa týka výbavy, vozidlo disponuje: centrál na DO, elekticky ovládané okná, spätné zrkadlá, servo, ABS, odnímateľná presklená strecha, rádio na CD/USB, polokožený interiér, ukazovateľ tlaku turba a tlaku oleja.
Auto maximálne zdravé, bez štipky hrdze. Nejaké drobné kozmetické vady na laku sa nájdu, predsa len auto bude mať už 30 rokov.
Garážované a vyservisované auto s veľkým potenciálom nárastu ceny (odporúčam pozrieť si zahraničné inzertné portály).
Dôvod predaja je ten, že mám viacero áut a Rover už vôbec nevyužívam a kvôli sťahovaniu ho už nemám ani kde parkovať.
Auto nie je pre každého. Rád by som ho predal niekomu, kto sa týmto autám rozumie a ocení ho.
Prosím neponúkajte mi žiadne autá na výmenu, taktiež prosím ľudí ktorí sa chcú len povoziť aby ma neoberali o čas.
