bazár, predaj, inzercia, predám

Sociálna Práca

Kategória: Administratíva

Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou.

V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:

praca.

a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.

Sociálna Práca
Podobné inzeráty
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Projekt. manažér- práca z domu, 5-8H , čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Projekt. manager - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Projekt. manažér - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Pracovná príležitosť, príležitosť na zmenu
Pracovná pozícia zahŕňa: Po zaškolení : - prácu v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - práca s interným systémom, - aktívna práca s klientom, - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Ponúkame: - zaujímavé platové možnosti, (viac možností príjmu), - pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť, - možnosť kariérneho rastu, - rôzne iné benefity spoločnosti. Osobnostné predpoklady: - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: mnkcervena@
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail