bazár, predaj, inzercia, predám

Účtovníčka + administratívna posila

Kategória: Financie a ekonomika

Pre dve spoločnosti K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku)s termínom nástupu ASAP.

Miesto výkonu práce: Trnava

Pracovný pomer: možnosť práce na TPP, skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Možnosť home office podľa dohody.

Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.

Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.

Požadovaná prax v účtovníctve min. 1 rok

Mzda: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)

Informácie o výberovom konaní:
Životopis s fotkou poprosíme zaslať na mail: info@

Účtovníčka + administratívna posila
Podobné inzeráty
UČTOVNÍK, ÚCŤOVNÍČKA
Hľadáme šikovného človeka na pracovnú pozíciu ÚČTOVNÍK, ÚČTOVNÍČKA, administratívna pracovníčka. Ak si to práve ty napíš nám a my sa ti ozveme. Ponúkame: - stabilný pracovný čas - nadštandardný príjem - osobnostný rast - firemné benefity - a mnoho dalšieho Miesto výkonu práce: BARDEJOV
Hľadám prácu v účtovníctve
Hľadám si prácu v účtovníctve. Mám ukončenú Obchodnú Akadémiu v Prešove. Tiež ukončený kompletný účtovníčky kurz. Rada by som začala ako personalistka , junior mzdová účtovníčka alebo junior účtovníčka. V administratíve pracujem od ukončenia strednej školy. Kontaktujte ma telefonicky alebo emailom Životopis pošlem obratom.
Mzdová účtovníčka, administratíva
Hľadám si prácu na skrátený úväzok(max.20 hod/týždeň )ako mzdová účtovníčka. Rada pomôžem aj s administratívou. Prax mám s vedením kompletnej mzdovej agendy 8.rokov v programe humanet. Prácu môžem vykonávať aj z domu. V prípade záujmu pošlem aj CV Plat dohodou
Posila do kancelárie
Do ďalšej kancelárie, ktorú budem teraz otvárať v septembri na Myjave hľadám 3 posily. Jedná sa o pozície -asistent/ asistentka -1x -finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície V prípade záujmu ma kontaktuje remesicmilan@
Samostatná účtovníčka/účtovník
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti. Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -vystavovanie faktúr na základe objednávok -kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom -zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka -pripravovanie prevodov -spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky -spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky -reporting pre vedenie -zasielanie platieb dopravcom -prehľad cashflow -program Oberon Zamestnanecké výhody, benefity Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka. -prispevok na šport, stravu a iné. Vzdelanie v odbore účtovníctvo, ekonomika, matematika Osobnostné predpoklady a zručnosti Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti. Mzdové podmienky (brutto) 1 500 - 1 800 EUR/mesiac všetko je samozrejme o vzájomnej dohode Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Externá účtovníčka s dlhoročnou praxou ponúka:
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby - miezd a personalistiky - elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie a ďalšie ... Vaša spokojnosť je prioritou. Celá SR