bazár, predaj, inzercia, predám

Knihy z astronómie a astrofyziky

Kategória: Hobby, odborné knihy

Dobrý deň,

Predám knihy z astronómie a astrofyziky:

Vladimír VANÝSEK: Základy astronomie a astrofyziky. Academia, Praha, 1980. (35 Eur);
Ben GILLILAND: Ako vybudovať vesmír : Od veľkého tresku po koniec vesmíru. Ikar, Bratislava, 2015. (11 Eur);
Vladimír ŽELEZNÝ: Návraty první dámy : O kometě Halleyově i těch druhých. Panorama, Praha, 1985. (7 Eur);
Miloslav ZEJDA: Planety 3D. (Český jazyk). Computer Press, Brno, 2004. (9 Eur);
Pavel GABZDYL: Otisky kosmických katastrof 3D. (Český jazyk). Computer Press, Brno, 2005. (9 Eur);
Dana DESONIOVÁ: Kozmické kolízie. Slovenský spisovateľ, Bratislava, 1998. (3 Eur);
Jon ERICKSON: Asteroidy, komety a meteority, které mohou ohrozit Zemi. Talpress, Praha, 2007. (19 Eur);
Jiři JIRÁNEK: Země jako vesmírný terč. Knižní klub, Praha, 2012. (15 Eur);
Milan HVOŽĎARA: Naša Zem, pevná i premenlivá. Veda, Vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied, Bratislava, 2012. (9 Eur).

Ďakujem za ponuky.
Knihy z astronómie a astrofyziky
Podobné inzeráty
Astronómia, astrofyzika a teória relativity
Astrofyzika-Ginzburg Základy obecné teorie relativity-Kuchař Základy speciální teorie relativity-Votruba Základy astronomie a astrofyziky-Vanýsek Základy astronomie v příkladech-Široký Vesmír kolem nás-Kleczek Praktická astronómia-Minnaert Radioastronomie-Budějický Pohyb tělesa v radiálním gravitačním poli-Ungermann Gravitace, černé díry a fyzika prostoročasu-Ullmann Astronomie 1+2-Guth Co víme o hvězdách-Link Nebeská mechanika, Analytické metody-Andrle Encyklopédia astronómie-Hajduk Fyzika hviezd a vesmíru-Šolc Hvězdné atmosféry-Švestka Jak poznává astrofysika vesmír-Link Kapitoly ze speciální teorie relativity-Bartuška Kde žijeme-Havlíček Úvod do teorie relativity-Horský Zatmění a zákryty nebeských těles-Bouška Vývoj vesmíru-Novikov Obloha na dlani-Pittich Komety a meteory-Plavec Kosmická dynamika-Hruška Kozmické žiarenie-Dubinský Mechanika sluneční soustavy-Hacar Pohyb umělých družic-Volf Potulky vesmírem-Link Proměnné hvězdy-Parenago Přehled astronomie-Hlad Raketové lety a výzkum vysoké atmosféry-Link Relativistický vesmír-Horský Slnečná aktivita a zem-Mirošničenko Slunce a člověk-Kleczek Slunce a jeho vlivy na Zemi-Link Svět hvězd-Parenago Teória relativity-Sokolovskij Úvod do dejín astronómie-Druga Moderní technika v astronomii-Valníček Fyzika komet-Bouška Úvod do fyzikální kosmologie-Horský Úvod do kosmické fysiky a matematické geografie-Láska Základy astronautiky-Mišoň Základy astronómie-Müller Zpráva o vesmíru-Kopal Astronomické algoritmy pro kalkulátory-Pokorný Odhalená tajemství Slunce-Kippenhahn Fyzika hvězd a vesmíru-Šolc Fotografie hvězdné oblohy-Klepešta Ilustrovaný slovník slnečnej fyziky-Bruzek Lety do stratosféry a výzkum vysoké atmosféry-Link Astronomický a astronautický slovník-Kleczek Družice vo vesmíre-Faukner Ponúkam knihy z fyziky. Astronómia, astrofyzika a teória relativity. Sú vo veľmi peknom a zachovalom stave. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
Anglické a ruské knihy z astronómie a astrofyziky
Dobrý deň, Predám ruské a anglické knihy z astronómie a astrofyziky: V. G. GORBACKIJ: Vvedenie v fyziku galaktik i skoplenij galaktik. (Ruský). Nauka, Moskva, 1986. (5 Eur); W. SASLAY a kol.: Gravitacionnaja fyzika zvezdnych i galaktičeských system. (Ruský). Mir, Moskva, 1989. (5 Eur); I. A. KLIMIŠIN: Reljativističeskaja astronomija. Nauka, Moskva, 1983. (4 Eur); G. K. Mak-VITTI: Obščaja teorija otnositeľnosti i kosmologija. Izdavateľstvo inostrannoj literatury, Moskva, 1961. (4 Eur); Ja. M. KRAMAROVSKIJ, V. P. ČEČEV: Sintez elementov vo Vselennoj. Nauka, Moskva, 1987. (4 Eur); E. H.AVRETT: Na perednem kraje astrofyziky. Mir, Moskva, 1979. (3 Eur); S. A. KAPLAN, C. B. PIKEĽNER: Fizika mežzvezdnoj sredy. Nauka, Moskva, 1979. (7 Eur); E. A. DIBAJ, S. A. KAPLAN: Razmernosti i podopbyje astrofizičeských veličin. Nauka, Moskva, 1976. (5 Eur); K. LENG: Astrofizičeskye formuly 1. Mir, Moskva, 1978; K. LENG: Astrofizičeskye formuly 2. Mir, Moskva, 1978. (Spolu 1 + 2: 11 Eur). Space Mathematics, Part 1. Volume 5 - Lectures in Applied Mathematics. American Mathematical Society, Providence, Rhode Island, 1966; Space Mathematics, Part 2. Volume 6 - Lectures in Applied Mathematics. American Mathematical Society, Providence, Rhode Island, 1966; Space Mathematics, Part 3. Volume 7 - Lectures in Applied Mathematics. American Mathematical Society, Providence, Rhode Island, 1966; (Spolu 1+2+3: 21 Eur); Dimitri MIHALAS, Paul McRae ROUTLY: Galactic astronomy. W. H. Freeman and Company, San Francisco, 1968. (11 Eur); Harry POLLARD: Mathematical introduction to Celestial Mechanics. Prentice-Hall, Engelwood Cliffs, New Jersey, 1966. (9 Eur); F. R. MOULTON et al: Periodic orbits. Carnegie Institution of Washington; Publication No. 161. New York, Johnson Reprint Corp. 1963. (9 Eur). Cena je v zátvorke za každým titulom. K cene knihy je potrebné pripočítať poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty. Preferujem platbu vopred na účet. Po dohode odosielam aj na dobierku (na Slovensko). Ďakujem za ponuky.
KNIHY – UMENIE, KULTÚRA, ENCYKLOPÉDIE, DEJINY  A INÉ
1. DĚJINY ČESKÉ HUDEBNÍ KULTURY 1890/1945, DÍL II., 1918/1945, Academia Praha 1981, v českom jazyku. Kniha je vo veľmi dobrom stave, väzba: pevná, s prebalom. Cena 7 € + poštovné. 2. BOHOVÉ HROBY A UČENCI (ROMÁN O ARCHEOLOGII), C.W. Ceram, Beta a AZ 1994, v českom jazyku. Kniha je vo výbornom stave. Cena 4 € + poštovné. 3. UMENIE TVORBY KRAJŠIEHO PRIESTORU 2005/2006, kolektív autorov, Semmelrock stein + design 2006. V knihe je aj CD. Cena 6 € + poštovné. 4. ZROZENÍ VELKÝCH VYNÁLEZŮ, František Jílek, Práce Praha 1988, v českom jazyku. Kniha je v dobrom stave (s venovaním). Cena 3,50 € + poštovné. 5. CUDZIE CHODNÍČKY - NEZNÁME MORIA, Rackwitz Erich, Obzor 1968. Kniha je v dobrom stave. Cena 3,50 € + poštovné. 6. ENCYKLOPÉDIA ASTRONÓMIE, Kolektív autorov, Obzor 1987, 760 strán, veľmi dobrý stav. Cena 8 € + poštovné. O KNIHE Prvé slovenské populárnovedecké dielo, určené pre širokú verejnosť, ktorá javí záujem o astronómiu. Publikácia podáva informácie o predmete a metódach výskumu astronómie, poznatky o Slnku a telesách slnečnej sústavy, o hviezdach, galaxiách ... 7. JAZYKY SVETA - MALÁ MODERNÁ ENCYKLOPÉDIA, Viktor Krupa a kol., Obzor 1983, 509 strán, veľmi dobrý stav. Cena 8 € + poštovné. 8. SMALL CITY APARTMENTS, Loft Publications, 2008, brožovaná, veľký formát, cena 5 € + poštovné. 9. ČARO ÚTULNÉHO DOMOVA, Alice Westgateová, fotografie Paul Ryan, Perfekt 2001, veľmi dobrý stav, cena 4 € + poštovné. 10. KNIHY - DEJINY SLOVENSKA SLOVOM I OBRAZOM 1/ DEJINY SLOVENSKA SLOVOM I OBRAZOM I. - Ján Tibenský, Osveta 1973 2/ DEJINY SLOVENSKA SLOVOM I OBRAZOM II. - J. Butvin, B.Kostický, M.Vartíková, Osveta 1981 Papierové prebaly mierne opotrebované, knihy sú veľmi dobrom stave. Cena spolu 12 € + poštovné. V prípade záujmu, kliknite "Všetky inzeráty a hodnotenie užívateľa".
Populárna fyzika a astronómia
Besedy o fyzike-Bludov Černé díry a vesmír-Novikov Einstein-Kuznecov Velcí přírodozpytci-Lenard Šíp času-Coveney Stručná historie času-Hawking Schrödingerova koťata-Gribbin Priekopníci modernej fyziky-Kvasnica První tři minuty-Weinberg Nové teorie všeho-Barrow O čase-Davies Poslední tři minúty-Davies Svět očima fyziky-Štoll Fyzikálne základy techniky-Lepil Vesmír v orechovej škrupinke-Hawking Vesmír jaký je-Grygar Vesmírná zastavení-Grygar Vesmírne metamorfózy-Krempaský Filozofické otázky současné fyziky-Gott Filozofické problémy súčasnej fyziky-Zajac Fyzika a filozofie-Úlehla Fyzika a ty-Karlson Fyzika v perspektivě času-Chlebeček Fyzikálne vedy v 20. storočí-Bernal Galileo Galilei-Smolka Historické pramene súčasnej fyziky 1-Zajac Isaac Newton-Nový K horizontom vesmíru-Hajduk Kolumbové Vesmíru-Pacner Laser v mnoha podobách-Sedláček Lidstvo, země, vesmír-Ursul Na křižovatce nekonečna-Parnov Nepravdepodobné=neskutočné-Kitajgorodskij Nové základy přírodovědy-Jeans O elementárnych časticiach-Šelest Od Galileiho po Einsteina-Kuznecov Pan Tompkins v říši divů-Gamow Plazma, čtvrté skupenství hmoty-Krejčí Pohledy do nebe-Slouka Poriadok a neporiadok vo svete atómov-Kitajgorodskij Pravdepodobnostný svet-Danin Prečo je to tak-Niese Převratné objevy fyziky-Buhrke Sily v prírode-Grigoriev Slunce náš život-Dvořák Sto let astronomie-Waterfield Svět očima moderní fyziky-Krejčí Štruktúra vedeckých revolúcií-Kuhn Tajemství kulového blesku-Štoll To chce vtip-Lange Vesmír a člověk-Kleczek Vesmír je náš svět-Grygar Vesmírní sousedé naší planety-Kopal Vezmi rozum do hrsti-Makoveckij Z druhej strany kvanta-Ponomariov Zaujíma vás fyzika a technika-Jakeš Zo života hviezd-Štohl Zrození atomového věku-Bareš Žiarenie, hrozba i nádej-Tölgyessy Ponúkam knihy z populárnej fyziky a astronómie. Sú vo veľmi peknom a zachovalom stave. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty-nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je vymyslené, neexistuje! Kontaktujte ma prosím iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
VYMENÍM za iné knihy. Alebo 1 + 1 zadarmo [Hobby, odborné]