bazár, predaj, inzercia, predám

Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera

Kategória: Financie a ekonomika

Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom .
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@

Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Podobné inzeráty
TOP PONUKA TOP PORADCA KLIENTA alebo ASISTENT MANAŽÉRA
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás. Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3 Asistent manažéra počet miest 1 Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa. PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu. ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.
Klientsky poradca pre Allianz Bratislava
Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce: - práca s pridelenými databázami klientov - starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom, - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí - účasť na školeniach, poradách, tréningoch - akvizícia nových klientov požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou. Práca je časovo flexibilná Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta) Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity. V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Administratíva  BA /STARE MESTO
Prijmem do pracovného pomeru do auditorskej kancelárie v BA Stare mesto, administratívnu pracovníčku, s možnosťou postupu Podmienka ekonomicke vzdelanie, znalost excel Nastupny plat podľa schopností uchádzača.
Brigáda, privyrobenie si alebo hlavná práca
Rád komunikuješ s ľuďmi, máš užívateľskú znalosť práce s PC, hľadáš zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť? Ak áno, tak hľadáme práve teba. Práca v obchodno-ekonomickej spoločnosti zameraná na prácu s informáciami, kontrolu existujúcich riešení, komunikáciu s klientom, a napĺňanie finančných potrieb zákazníkov s možnosťou kariérneho postupu a home office spôsobu fungovania. Náplň práce: -práca s PC -komunikácia -práca s databázami -spracovanie žiadostí -tvorba projektov Výhody: -komplexné bezplatné zaškolenie -nástup bez skúšobnej doby -mladý dynamický kolektív a množstvo akcií -garantovaný kariérny rast -možnosť home office fungovania/ online fungovania -hlavná/vedľajšia pracovná činnosť -vhodné aj pre absolventov stredných a vysokých škôl, či osôb na RD -vhodné aj ako privýrobok Pôsobenia: Pezinok, Bratislava, Trnava, Nitra a neustále rozširovanie pobočiek do ďalších miest na Slovensku. Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na emilovú adresu: pracabrigadamk@ Následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Do novootvoreného klientského centra prijmeme zamestnancov
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Klientsky pracovník Allianz - Agentúrna kancelária Hlohovec
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci. Pozícia je zameraná na - komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov - poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov - nahlasovanie poistných udalostí - komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia Zamestnanecké výhody a benefity - komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností - veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie - kvartálne a ročné bonusy - príspevok na poistenie seba a svoju rodinu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav - samostatnosť, zodpovednosť Druh pracovného pomeru - na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť Požadované vzdelanie - úplné stredné odborné vzdelanie Vodičský preukaz - skupina B - výhodou Ostatné znalosti - Microsoft Office 365 - základy - práca s PC Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu: husarovicovae@ Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.