bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Financie a ekonomika

Financie a ekonomika - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 5

Účtovníčka
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Obchodný zastupca
Predaj a distribúcia spotrebného tovaru švédskej firmy s 15-ročnou tradíciou. Je to systém MLM - teda nejde o zamestnanie, ale partnersku spoluprácu. Odmeňovanie je od Vášho výkonu a od výkonu Vášho tímu. Odmeňuje sa na týždennej báze. Pozrite si video - oficiálne video firmy ZINZINO: Benefity a ďalšie výhody: Kariérny rast. Osobnostný rast. Dovolenky pri dosiahnutí niektorých kariérnych stupňov. Príspevok na mobil vo výške 200,- . Príspevok na auto vo výške 1000,- . Bonusy pri jednotlivých kariérnych úrovniach. Mesačné bonusy podľa množstva zákazníkov. Príspevky sa vyplácajú pri splnení podmienok - dosiahnutia určitého kariérneho stupňa.
Do novootvoreného klientského centra prijmeme zamestnancov
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Váš účtovník
Spracujeme daň. evidenciu, jednoduché aj podvojné účtovníctvo. Zostavíme a podáme za Vás rôzne priznania, závierky, hlásenia, prehľady, štatistiky... Všetko v súlade s platnou legislatívou, včas a zodpovedne. Cena za služby - dohodou podľa rozsahu prác.
Externé spracovanie účtovníctva
Ponúkam komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické a právnické osoby, daňového priznania PO, FO, miezd a personalistiky, DPH, DzMV. Komunikácia s DU, SP, ZP. Celá SR
Hľadám predajcu finančných produktov
Hľadám predajcu / obchodníka na predaj finančných produktov (poistenie, úvery, ...). Fixná mzda 1000 + variabilná zložka
Posila do kancelárie
Do ďalšej kancelárie, ktorú budem teraz otvárať v septembri na Myjave hľadám 3 posily. Jedná sa o pozície -asistent/ asistentka -1x -finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície V prípade záujmu ma kontaktuje remesicmilan@
Príprava /rekvalifikácia na podnikanie
Skarab o.z. pôsobiace v oblasti finančnej gramotnosti a sociálneho poradenstva, ponúka pre zodpovedného uchádzača, možnosť spolupráce na skrátený VPP alebo HPP. Požiadavky : ochota a motivácia sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, oceňujeme z časti aj samovzdelávanie. Možnosti spolupráce: absolventská prax, stáž, SZČO, VPP, HPP. Ponúkame bezplatné vzdelávanie k príprave vlastného podnikania/uplatnenia sa na pracovnom trhu, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity. Ak vás zaujala niektorá časť ponuky a máte záujem sa dozvedieť ako predísť alebo sa vyhnúť osobnému finančnému krachu, informácie ako si zabezpečiť vyplatenie hypotéky alebo iného úveru za vlastné bývanie do 3.rokov, osamostatniť sa od zamestnávateľa z hľadiska príjmu, sú vám blízke motivácia, sloboda, odvaha, zašlite svoje CV na adresu: infoskarab@
Ekonomicko poradenské služby, účtovníctvo
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy a živnostníkov. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena dohodou.
Externá účtovníčka s dlhoročnou praxou ponúka:
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby - miezd a personalistiky - elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie a ďalšie ... Vaša spokojnosť je prioritou. Celá SR
Ponuka práce
Prijmem ľudí zo Žiliny a okolia . Ponúkam prácu v najsilnejšej a najväčšej poisťovni na našom trhu . Výborná príležitosť pre komunikatívnych ľudi každého veku. Práca je možná aj popri materskej dovolenke alebo VŠ. Chcete dobre zarábať, organizovať si sám svoj pracovný deň a zároveň mať možnosť kariérneho postupu? Ak áno, ozvite sa. Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -vizitky, propagačné predmety -flexibilný pracovný čas, -finančná aj osobná podpora 2 roky -možnosť kariérneho rastu Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky . V prípade záujmu napíšte na mail alebo zavolajte .
Samostatná účtovníčka/účtovník
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti. Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -vystavovanie faktúr na základe objednávok -kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom -zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka -pripravovanie prevodov -spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky -spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky -reporting pre vedenie -zasielanie platieb dopravcom -prehľad cashflow -program Oberon Zamestnanecké výhody, benefity Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka. -prispevok na šport, stravu a iné. Vzdelanie v odbore účtovníctvo, ekonomika, matematika Osobnostné predpoklady a zručnosti Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti. Mzdové podmienky (brutto) 1 500 - 1 800 EUR/mesiac všetko je samozrejme o vzájomnej dohode Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Ekonómka s praxou
Ponúkame pracovné miesto na TPP - podvojné účtovníctvo, práca v programe OMEGA, fakturáciu, mzdy, personálnu agendu...Práca je v Nitre, preferujeme pani s praxou. Bližšie informácie a platové podmienky na telefonickom čísle alebo pri osobnom stretnutí.
Klientsky poradca pre Allianz Bratislava
Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce: - práca s pridelenými databázami klientov - starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom, - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí - účasť na školeniach, poradách, tréningoch - akvizícia nových klientov požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou. Práca je časovo flexibilná Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta) Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity. V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Voľné pracovné pozície v Trnave
Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na administratívne, obchodnícke a manažérske pozície. Firma sa zaoberá sprostredkovávaním služieb na finančnom a realitnom trhu. Skúsenosti nevyžadujeme. Vedenie aj zaškolenie je bezplatné a zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa. Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie. V prípade záujmu o osobný pohovor a zistenie bližších informácii ma kontaktujte na tel. čísle alebo prostredníctvom emailu.
Klientsky pracovník Allianz - Agentúrna kancelária Hlohovec
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci. Pozícia je zameraná na - komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov - poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov - nahlasovanie poistných udalostí - komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia Zamestnanecké výhody a benefity - komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností - veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie - kvartálne a ročné bonusy - príspevok na poistenie seba a svoju rodinu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav - samostatnosť, zodpovednosť Druh pracovného pomeru - na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť Požadované vzdelanie - úplné stredné odborné vzdelanie Vodičský preukaz - skupina B - výhodou Ostatné znalosti - Microsoft Office 365 - základy - práca s PC Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu: husarovicovae@ Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
HĽADÁM PRÁCU EKONÓMA alebo HR
Mám 40r a dlhoročné skúsenosti s prácou asistentky, ekonómky, personalistky aj mzdárky. Mám VŠ ekonomickú, ovládam rôzne účtovné aj mzdové programy - KROS,Pohoda,Refis.. Som samostatná, flexibilná a rýchlo sa učím. Hľadám prácu na TPP/čiastočný úväzok/živnosť v BA a okolí. Ponúknite.
bazár, predaj, inzercia, predám, Financie a ekonomika